OMGOMGOMGOMGOMGOGM

OKEJ DAGEN HAR VARIT FUCKING UNBELIEVEABLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Okej, ska bara gå rakt på sak, STÖTTE BARA PÅ ONE DIRECTION LITE LÄTT DAGEN TILL ÄRA DÅRRÅ!!!!!!!!!! ASSÅÅÅ IM NOT KIDDING!!!!!!!!!!!!!!!! Svävar på moln...HERREGUUUUUUD!!!!!! MINA BOYS!! Jag har sett dom med mina egna ögon!!!!!!!!!!! HARRY FUCKING STYLES SA HEJ OCH VINKA TILL MEJ!!! ZAYN SHOPPADE PÅ CARLINGS...hahahah, och Zayn är ju det sötaste!! Så blyg och oskyldig!!! ÅÅÅÅHÅÅÅÅÅÅ!!!! Asså jag kan inte fatta vad som har hänt idag.....sinenssjukt....
Jag blev helt starstruck när jag såg Zayn, Liam, Harry och Louis första gången så jag tänkte inte alls på att ta fram  kameran. Men sen vid studion så gick Zayn ut många gånger och var bara söt och Louis gick och banakde på en dörr och ba "we are warming up" hahah ååååhhh pojkar pojkar!! Den enda jag inte fick mej en enda skymt av var Niall... är lite arg för det....men I will!!! I WILL!!! TOg även en bild på deras livvakt Paul..han är ju daddy Paul liksom!!! hehe
Zaynie sista bilden..BAAAAM EYECONTACT!!!
Asså allt känns så sjukt! Kan seriöst inte fatta att detta har hänt.....hade någon sagt till mej igår att jag skulle se One Direction idag skulel jag ba "HAHAHA yeeaaah riiiiiiiiight!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

var i stockholm är dem??

2012-05-11 @ 09:03:40
Postat av: AMANDA

ÅHHH, JAG FÅR RYSNINGAR AV ATT LÄSA DIN TEXT! Vad glaaaad jag blir för din skull!!!!! <3 :D :D

2012-05-11 @ 10:18:43
URL: http://HTTP://WWW.SCREAMTOBEHEARD.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0