ANDROMEDA GALAXEN KALLAR

WAZZAPPP YOOOO?????
Okej. Imorrn åker jag, Maria och Öznur till London och jag är fett pirrig för jag har precis läst lite olika saker här nu på det interna nätet. Saker som handlar om ett gäng brittiska pojkar som jag kinda gillar lite smått sådär. En fågel lät mina ögon se att en av dessa killar maayybeee will attenda den festival jag då ska se i London. Mamma mia kna någon skjuta en pilbåge genom min knäskål!?!?!?!?!??!?!!? 
Asså jag är faktiskt en pretty chilled out girl när det gäller resor och sånt, och jag var faktiskt en chillad räka tills för ett litet tag sen. Känenr inombordsstress right now! 
Hollyy macaroonii! SKA TILL FUCKING LONDOOOOOOON!!!! Ska se min boy DRAKE PÅ LÖÖÖRDAAAG!!! hopefully my boy ZAAAYYYN OCKSÅ!!!!!! Det vore ju inte hetl fel att råka stöta på Zayn där i folkmassan. Just sayin liksom. 
Aja, skall shut the fuck up nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0