Wolfpacks och nattens fakta

De var fullmåne för två dagar sen. En stooor fet ljus vit måne! Kände lite spokyness när jag gick ute i mörkret i den sena timmen...tro minsann jag hörde lite extra prassel i buskarna! Var beredd på en wolfattack av the beloved hottness himself, Derek fucking Hale...men tyvärr dök han inte upp den jäveln. Jaja, nog tjatter fnatter!!! Jag måste på nått sätt bända upp min röv från denna säng och duscha. Någon som har en kofot att erbjuda? Behöver fan en god natts sömn! GIck upp vid 6-slaget denna morgon, för att köra ett foxtrott nummer ute på altanen för mina grannar. Upskattades kan jag säga!! Det blev standing ovations (stavning???) !!!! 
En måne för odm som inte visste! Drar en snabb fakta; Månen är en liten planetliknande grej som cirkulerar jorden i en orbit. Månens strolek är olika för olika dagar i månaden. En dag i månaden (som på bilden ovan) är månen full! Någon annan dag i månaden är månen halv. En del människor har tron att måne är gjord av ost. Det finns ett program som kallas "Wallace och Gromit" eller nåt liknande och i det programmet bygger dom en raket och tar med sej kex och slicar upp månen nicelly! 

Kommentarer
Postat av: källens gren maria

HAHAAHHAAHAHAHAH JAG ORKAR INTE!! FOXTROTT!!

2012-08-03 @ 20:25:08
URL: http://mria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0