spatserar i cirklar


Har bytt namn till långnäsa. Lite bilder av vad man skådar om man står på taket. Brukar gå runt i cirklar på taket när jag pratar i telefon. Vilket på minner mej om en rolig sak!!!! Typ förra veckan var jag och min kille i hans kompis hus och grannen gick runt i cirklar på hans tak som att han promenerade värsta powerwalken, och han slutade inte gå runt där på taket ens efter det att vi åkte hem igen!! Och vi var där minst 3 timmar! Hahahah asså random snubbe!!

Okej, idag när jag kommer till skolan, och japp jag kom försent precis som jag predictade, så är det helt tomt förutom en snubbe med mustach som står och putsar en duk på väggen typ...kollade inte in honom så himla nogrant men det såg iaf ut som att han gjorde det. Jag som har en minimal blåsa behöver slå en drill, så jag gört. Trevlig information, men whatever! När jag kommer ut så kommer denna mustachgubbe fram till mej och säger att alla kidsen plus lärare är på någon slags studiegrejs och att jag inte kommer behöva vara i skolan till den 21 november....vilket betyder....att jag är ledig fram till den 21 november!!!!

Vilket långt inlägg jag lyckats producera!


Kommentarer
Postat av: Ying Wong

Kawaii :3

2011-11-15 @ 21:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0