"Heeej på Deeej" snubben


HAHAHAHAH, fick en plötslig tanke på min och Marias fantastiska "Hej på dej" snubbe, och dööör ltie lätt av garv! Ååååh, random gubbar! Är inte det bara det bästa som finns!?
Jag kan dra storyn om denna legendariska snubbe här och nu....Jo, jag och Maria gick in i byggnaden som våran skola ligger i. En man, en flintskallig man, lite rund både i ansiktet och kroppen kommer emot oss. Liksom helt normalt, vi tänker liksom inte på honom. Jag och Maria är ju även lite sega eftersom det är morgon. Iaf, när gubben går förbi oss så spärrar han upp ögonen och skiner upp i ett leende och utrbrister "Heeej på deeeej!". Och jag fattar nada och bara glor lite skumt på gubben och fortsätter gå. Och sen, typ två sekunder efteråt..DÖÖÖÖÖR jag och Maria!!! Och inte nog med det! Vi börjar gå upp för trappa (det är en snurrtrappa liksom) och när vi kommit upp till den andra trappan så står gubben kvar och glor på oss och säger ännu en gång "Heeej på deeej!"
HAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAH!!!
FY fan, jag svär, jag höll seriöst på att pissa ner mej av garv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0