Fade into darkness


HEJSAN! Gud vad jag har sugit på att blogga de senaste..4 dagarna? IAF, har haft typ världens grymmaste helg! I Fredags shoppade jag från morgon till kväll, köpte dock ite så jättemycket men det var kul såklart. Alltid kul att shoppa. Och i lördags kom AVICII till Bangalore och spelade på en klubb, behöver jag säga hur aawesoomee det var??? DAnsade loss i flera timmar, mina fötter och öron var döda två dagar efter. Avicii är så jäkla grym på det han gör, dock har han ganska mycket attityd som person...eller iaf efter den kvällen när vi gick backstage, kanske var det en tuff afton för grabben...hahaha, hans musik är i vilket fall some killa shit asså! Lägger upp bilder och videos i nästa inlägg, LOVAAAR!

MIN PAPPA FYLELR ÄVEN ÅR IDAAAG!! GRATTIS PAPPAAA!!!!!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0