Don't even care about the table breaking we only wanna have a laugh


HALLELÅJAAA!!! Fredag idag och jag hade först en rolig dröm där Maria var med mej och hoppade över gammlingar som hängde vid brödkorgar, och sen en underbart trevlig dröm! Lyssnar på One Direction just nu, riktig feel good musik gånger 25000!!! 
 
Idag fick jag en trevlig rekomendation! Ska det vara två "m" i rekomendation...? Well who tha heell cares... Iaf, en skottsk snubbe som också är volontär på skolan gav mej en grundlig förklaring på en skottsk paj som han tydligen avgudade...haha, riktigt rolig dude måste jag säga!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag saknar dig!!!!!

2011-12-03 @ 17:16:12
URL: http://blacktoast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0