brrrrred


Hejsan!! God måndag kvällskvist! Idag var jag i skolan som alla andra skol studerande barn, elelr itne dom som är sjuka men men whatever...Iaf, dagen ar varit bra lite lätt tröttsam men det gör att man bli flummig på slutet. Just nu för tillfället är jag happyy giiirl!! FIck mail från en praktikplats i Indien oooch om allt går som det ska så ska jag åka iväg!! WOOHJOOO!!! Men man ska inte ha för stora förhoppningar, i värsta fall liksom...

Btw bilden är på lite bakverk. Johan slog till på ett pang-pris! 4 bakverk för 25 spänn. Lite random fact som jag vet är intressant för do flesta!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Va kul med praktik i indien!Vad kommer du ha för praktik där? Själv har jag i Dubai på ett tidningsförlag :D

2011-08-31 @ 13:33:10
URL: http://jesuiselle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0