Weekend


Kamerna ärslut på batterier just nu. Därav kiwi-bilden!

God morgon!
Det blåser lite lätt ute, men det är sköönt med en lätt bris i fejjan. Idag, eller hela denna helg kommer bli väldigt rolig måste jag säga! Fullt med plugg...Men å andra sidan så är det bara det sista kvar nu. Det sista påhela terminen. Sista på hela nian. Woooohooo......
Hade iaf väldigt trevligt igår. Vi såg en lite lätt läskig film, "The fourth kind". Men lyssna! Jag klarad faktiskt av att sova! Fast ibland när jag blunda fick jag uppden där psykotantens fejja....aja, nu är hon borta från mitt minne iaf! ;)


Kommentarer
Postat av: FRANK.W

hehehhe snart kommer du till mig!!!!! linnéa the kiwi män. hejdå/frankw

2010-05-08 @ 11:59:05
URL: http://blacktoast.blogg.se/
Postat av: frank.w

hehe du är lite cp du... hehe .. hehe.....hhehe..

2010-05-08 @ 13:05:18
URL: http://blacktoast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0