Grattis Linnéaor


God morgon! Idag är det fint härligt väder med varma vindar som drar in över östra kusten denna torsdag, 13 maj. När alla Linnéor i landet firar sitt otroligt vackra namn! Gratulerar på oss Linnéisar!
Just nu skulle jag ha suttit och skumpat på en buss påväg till Sanna, men på grund av att jag måste gå på någon gymnasiesak på lördag så blir det icke så nu...:(
Så denna dag kommer gå till lite plugg....har scienceprov nästa vecka. Och egentligen borde jag vara väldigt ledsen över det, MEN, det är det sista provet på hela terminen. Sista provet på min skola, för alltid! Fattar ni!!! ohoooooo......Sen kanske jag ska åka ochkolla på klackar till balen. Vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0