more of London

Kör på med lite fler bilder. Det här är ifrån måndagen, första dagen då vi kom till London. Vi gick till Trafalgar square och på kv'llen kakade vi på något kinaplace och maten var ytterst....slajmig...har ingen bild på det just nu, men någon annanhar säkert och då snor jag den! En härlig dag iaf!

Jag och Madde vid Picadilly Cirkus.hahah, spana in Simons min där i bakgrunden... xD

Picadilly skiten

Linnéa och jag!

Lite mer Picadilly...

En ja...riktig snygging på Trafalgar square

..här har vi honom igen!

Madde, jag och Linnéa på Trafalgar square

Madde, Klara och Linnéa

Jag, Klara och Linnéa desperata efter att posa framför en röd buss!


Kommentarer
Postat av: SANNA

kan inte du calla mig när du kan?????:D::D <333

2010-06-03 @ 15:34:10
URL: http://blacktoast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0