Hotell lustigahuset

Börjar med lite "London bilder" på en gång här då! Hotellet vi bodde på....omg (med brittisk accent) är min enda kommentar! Det var seriöst en l a b y r i n t ! Fanns hur många gångar och trappor som helst, och det var fett läskigt...man hade ingen toa på rummet heller så man var liksom tvungen att leta efter enom man ville gå mitt i natten. Och så knakade det lite och var hur lyhört som helst, men det älskade vi alla! hehehe...


Linnéa och Atosa i en trappa

Jag, som ser lite smått skitnödig ut i en trappa...

Linnéa!!

OMG....the gruudge!!!!

Igen dårrå...

Detta var typ en karta på hotellet...??

Jag och min käre roommate Atosa snoris!

Då var London dokumentären igång då!!! Fler bilder are coming up! mohhaaaha. hehehe...fy fan...garvar av några tankar.....hahahhhahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0