See the world behind my wall

4 dagar kvar....



la ju aldrig ut min lilla Tomi-teckning......som sagt är jag lite missnöjd, ögonen blev för små och hela fejjan för stor....

Helluuuu!!! Jag är seg, och det känns jättekonstigt i mitt huvud.....på ett sätt vill jag sova, men det känns inte bra att göra det. Dilemma!!! Iaf, nu ska jag kolla så att allt är fixat inför resan lite fort. Idag blir till att fixa det sista, sen kan man andas ut och bara vänta in dagen med stort D, som alltså är onsdag....hihihih....


Kommentarer
Postat av: Hanna

Klart vi är grymma!!! Vi ska se Tokio Hotel hur snart som helst IGEN för helvete :D:D:D:d Vi hade ju med sittplats i Wien och det var awesome att få uppleva showen på det sättet också! Ni ska väl ha Svergeflagga? :D

2010-04-10 @ 12:20:11
URL: http://hannatselin.blogg.se/
Postat av: Michelle

jo men såg dom när jag var i zürich hos min pappa :D

2010-04-10 @ 14:45:01
URL: http://kaksmeten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0