Då var man hemma

Efter att ha suttit på en buss i 24 timmar, massa timmars väntan, varit i Frankrike, Belgien, Holland, Tyskland och Danmark så är man då hemma igen efter denna resa....Är så trött att jag trot jag dör. När jag blundar så snurrar hela världen. Inte nog med det så är man sjuk också. Snoret rinner i floder, om ni vill vet the details liksom!
MEN! Jag har sett världens bästa killar för 6 dagar sen...ojoj, vad tiden går fort! Och allt är så himla mycket värt det! Skulle lätt göra om allt igen för att få se dom!!!!!!


Langar upp ett par händer som får mej att dö....


Lägger upp massa bilder från konserten och Paris vistelsen lite senare, nu måste jag ta en dusch (känner mej som ett SNUSKOOOOOO!!!!) och sen sova.....om jag kommer kunna!! Det är ju såjäklans ljust...aja, SEE YAAAH!! LOVE YAAAH!!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha stackare vilken resa! :O Vill höra alla details om dedärfyrabästapåhelajordenochderaskonsert!! :D

2010-04-20 @ 16:06:36
URL: http://hannatselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0