Tooorsdag!

Hejsan hoppsan cave gubbar och gummor!

Idag är det en ny dag. Jag är jättevarm, typ panik varm! Och det är liksom lite fuktighet i luften ute, så jag känner mej väldigt panikig.

Ska snart, när jag har fixat till mej åka iväg till Bålstas trakter och träffa Wickans WIkipedia (Linnéa), så ska vi fixa inför hennes lilla fest ikväll :) Ska bli såå himlans rakabrajj kul!

Och på tal om hennes fest, så ska jag fixa en del av hennes paket typ nu...oohoh! Skriver iten ut något ifall damen skulle surfa in här och checka (;




btw, juli...JUUULI!!! Singeln kommer i slutet på juli! Heeelt säkert!! LÄNGTAR!!! :D

Kommentarer
Postat av: sarah

längtar som fan till juli jag med jag vill ha den!!! hoppas den är bra, men klart den är bra det är juh dom bästa tokio hotel som har den :) <3



kram sarah

2009-05-21 @ 10:50:30
URL: http://sarahfara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0