Söndag

Hej!

Den andra datan har just krashat, så alla mina bilder är borta. Jag vill nästan slå sönder någon just nu, för jag är riktigt dampigt sur för det! Mina Genéve bilder och videos! Omg, asså innuti mej är det en stor fight....!!!!
Men hallå där! Jag kom just på att jag har skrivit ut jättemånga bilder från konserten som ligger i ett säkert förvar i mitt rum! ihihi! Litet lyckospatt där! :D

Idag är det söndag ocg jag bölar nästan över morgondagen. En hel vecka PRAO igen. Jag vill, kan och orkar verkligen inte. Jäkla PRAO, you suck!

Kommentarer
Postat av: LM

lyckospatt! haha din lilla tönt!

du och ditt ordförråd asså, säger bara friterade bananer har du ätit för mkt av! tona ner lite bruden.

xxxxxxx :)

2009-03-29 @ 19:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0