Söndag

Hejsan hoppla!

Det blir lite dåligare updatering nu när jag är här, det är ju bara att ta, haha xD

Igår var så dog jag på dagen. Det var så jäkla boring att jag vet inte vad! Det var värre tråkighet än när man har riktigt tråkigt hemma i Sverige! Och då är det riktigt grooovt!
Men sen på kvällen så åkte vi till något place och bowlade. Och guud, vad alla glor. Enda sen vi kom har alla stirrade sönder, men man sticker ju ut lite...hehe. 


bild fårn igår på en restaurang innan bowlingen. 
min bror och en av mina kusiner ;)

 

Kommentarer
Postat av: klara

haha det var precis samma sak för mig när jag var i thailand!! men finns det inget att göra i indien?! :D

2009-06-28 @ 15:46:30
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0