Måndag!

Hej svejs!

Jag har precis vaknat, käkat lite frukost (som inte är lika god som i Sverige...) och väntar på att åka iväg till stan. Måste alltid vänta! Eftersom morfar är den enda som kan köra just nu, alla andra jobbar ju...så himla sucky! Men det kommer iaf bli kul att åka iväg och faktiskt göra någonting.
Igår så såg vi lite filmer, måste säga att "Kung-fu Panda" äger! Mohaha! Sen på kvällen så åkte vi in till stan och köpte typ nötter från någon kille, och åt en riktigt god pizza på Pizza Hut! Måste nog vara det godaste jag ätit sen vi kom hit. Indierna äter ju fasiken bara ris hela tiden! Jag som inte ens gillar ris!!! haha


en ful lite bild
min bor, jag, min morfar, min morfars bror ( dom var bara lite fulla)
och datumet är fel där nere i hörnet...hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0