I don't care

Hej på er!

Livet här suger jäkligt hårt. Jag finns på något sätt inte och känner att gråtattacker är påväg att sippra fram precis när som helst. Min mamma och bror är jättesjuka, vi ska åka om två dagar, men om dom inte blir friska så måste vi förlänga denna jävla resa. Men jag mår bra. Så jäkla fucking bra!!!!!!!!!!!!! Fan fan FAN! Nu börjar jag gråta!!!!!
Jag bryr mej inte om någonting längre. Whatever! Har inte skrattat på 3 veckor, alltså verkligen skrattat. Det är pain allting. Det finns en sak här som får mej på bra humör, men med den saken kommer inget hända och det gör mej ännu mer deprimerad.
SAVE ME SOMEONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0