God morgon!

God morgon!

Har precis vaknat, och det ser ut att bli lite molningt idag. Helt ärligt så känns det lite skönt faktiskt. Lite fläkt typ, inte stekande het sol. Man längtar nästan efter lite rengt när det varit så himla jättevamrt! Regn är myspys! Iaf i små doser lite då och då.

Måste ju även berätta mina åsikter om "Harry Potter och halvblodsprinsen"! Den vaaar jättebra! Men jag måste erkänna att jag är en liten, en pytteliten bit besviken...dom hade tagit bort så himla mycket från boken! Men det måste dom ju, utan alla grejer dom missa så var den 2 och en halv timme! Fast jag och Alice tyckte den kändes mycket kortare. Och sen, slutet!! HALLÅ!? Vad var det där för slut!!! Vi ville ha meeer! haha. Tur att det komemr en sista, 7an också! Men jag älskar Harry Potter och kommer faktikst, måste jag erkänna nu, alltid göra det. En gång nörd, alltid nörd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0