träningsverk

träningsverk i benen, armarna, magen! Vad är detta? Är det början på en ny Linnéa som börjar träna? va, kanske, kanske? Det vore ju något! ;)
Jag säger bara freedom snart..hehe. Sista skoldagen imorrn och det är så najs! Hårfärgen ska även köpas! Great!
Men sen finns det ju annat som inte är lika great. T.ex. att man har två NO läxor eftersom jag glömde att göra den andra..och för första gången i världshistorien är jag lite ehm "vän" med min NO-lärare, eftersom han lät mej få en till vecka på mej, annars skulle jag få en "akademisk varning"...låter läskigt? Så, därför är man rätt tacksam!
Men den behöver man inte bry sej om nu! Det pajjar bara allt det roliga (;

Går tyvärr inte att ladda upp någon bild nu heller...däämp asså!

Kommentarer
Postat av: klara

haha vi har så snygga kläder! :D

2009-01-28 @ 16:07:08
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0