sweet home

Hej!

Nu är jag hemma.
Och låt oss tänka lite på hur jag har spenderat dom första timmarna nu år 2009. Jo, jag och Alice var uppe till 5, halv 6 imorse och va tjockisar! Jag behövde "strecha" ut min mage..holy holy mama...VI har kollat up våran framtids trip och jag har entligen fixat fejja (facebook)! Nu kommer lite random fula bilder då;

men vad händer! Det funkar ju inte att lägga upp bilder!!! :@

edit: nu går det jättebra :)


Finns väll ingen beskrivning av denna bild...


tolvslaget! Gud vad man såg hemsk ut, men som Alice sade
bra att starta året med! (;

Kommentarer
Postat av: micaela

sv: hihi ja..

HAN ÄR DUNDERSÖT! (i allt). kaulitzv@bdb hittar du bilder hos.



gott nytt år på dig också! (;

2009-01-01 @ 21:38:43
URL: http://micaelaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0