Men äntligen!

Jag tryckte på "start" knappen på datan för typ 20 minuter sedan...nu är man inne! Säger det er något om seghet? Om hur jäkla trögt vissa stuff kan gå...stenålder, host host.
btw, så måste jag berätta en tråkig nyhet. Jag har gått och skaffat mej en "akademisk varning", jo det är sant och det är ju inte så himla skojj. Men alla gör misstag ibland! Och jag tänker inte få en till!! I hope..
Sen har jag stylat min lillebrors hår! haha, 3-åringen! ;) Jag gjorde en "Bill frilla", men det blev inte så bra eftersom Phillip, min bror inte har lika långt hår som Bill, så tyvärr. Men det är ju tanken som räknas!

Vi visar att het kan bli hetare medans två andra bruttor sitter och klapapr rytmer... ;)

Groddfejja, frågetecekn?

Kommentarer
Postat av: klara

haha xD en akademisk varning, är det som en IG varning eller? :)

2009-02-06 @ 21:29:09
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0