Kylan is killing me!

För i helvete ja! Varför ska jag råka bo i ett av dom nordligaste länderna i helva världen? It sucks! Det är kallt som in i isbiten asså! Här försöker man spara in på fula ord. Jag sitter här inomhus, och fryser rumpan av mej. Så shyst stil, Sverige, veeerkligeen!

Ja, iaf. Jag har verkligen inget att göra, och jag älskar det! (tänk Kevin style) Asså inom skolan. Damn va skönt, läget är just nu helt lovely. Ska kolla upp om TVn kan erbjuda något skojj ikväll. Troligen inte? aja, nu ska här lyssnas på ljuva musiktoner!


ser ni lite svart där runt ögat? Det är lite mascara som bildats när man är så himla bra på att smeta på den...

Kommentarer
Postat av: elin

Osis med mascaran där! söt blogg du har :)

2009-02-19 @ 14:37:51
URL: http://avlindskog.blogg.se/
Postat av: klara

du kan iaf trösta dig med att ni förmodligen inte har typ minus 30, som vi har XD hahaha.



förbannat vad snygg du är!

2009-02-19 @ 22:24:00
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0