Liv åt världen

Hejsan bloggen, världen, fruktkakor och alla andra som är intresserade av mitt ointressanta liv!

Är tillbaka på banan igen, elelr iaf just nu. Får se hur bra uppdatering det komemr att bli..det är ju en annan femma liksom, hehe.

Okej, vad är det viktigaste som hänt nu då under dessa 2 månader som jag har varit ute och cyklat? Det viktigaste är heeeelt klart HUMANOID!!! Måste säga att såklart så älskar jag den, och kan alla låtar utantill, det var ju som sagt ungefär två månader sedan den kom ut. Och på tal om mina grabbar så kommer ju TH att ha 2 st Sverige konserter här nästa år, självklart ska man glida med på båda! Helt underbart! 

Just nu är jag hemma och är sjuk. Blev sjuk i söndags så har legat hemma alla dessa dagar och ruttnat. Känner mej lite isolerad från omvärlden...soffan och TVn har varit mina bästisar. Tillsammans har vi mycket skojj...haha. no misstolkning nu ;)

Har inga nya bilder att bjussa på heller. Min mobil har typ självmorsbombat sej själv så jag kan inte ladda över bilder från den...och kameran är helt felfri!! Meeen, batteriladdaren har också sagt hej då till sitt liv, så jag måste vänta tills jag kan köpa lite nya batterier som blir någon gång i veckan :)

men här är iaf en bild på mej när jag och mamma var i Barca för väldigt många veckor sen (höstlovet;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0