en klapp

Nu har jag kommit hem från stan och jag köpte 1 julklapp! Wiho! En klapp till pappa, bara 3 stycken kvar då. Jag och mamma gick mest runt och kollade på saker själva, fast jag köpte inget...dumma mej! Men det finns så himla massa klänningar, det är faktistk svårt att bestämma sej. Spanade även in ett skyltfönster på NK! Pallade inte kolla in dom andra, var typ smockat med massa barnfamiljer och skyltningen är inte såå viktig att man orkar smasha sej förbi alla kids :)

Just nu har jag precis tagit en 20-minuters workout på våran stepper, hehe. Visst är det jobbigt men när man är klar känner man bara power! Ska börja köra 20 minuter varje dag...seriöst!! haha...


isbjörnen i ett av fönstrerna :)

försöker bevisa att man är "vig" och väldigt svettig och fresch nu efter träningen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0