Welcome monday

G o o d  m o r n i n g!

Då var det måndag igen och en liten sol pressar fram genom mina persienner, good sign! Sitter med trötta ögon och lyssnar lite halvt på "NRJ morgon med Knappen och Hakim" - riktigt sköna snubbar det där! Wakeupcallsen är ju asakuliga! Utropstecken efter varje mening! Wohoo! Okej, nu räcker det...hehe.

Kunde som vanligt inte somna igår, förren sent. Drömde en riktigt skum   dröm...Ni vet där där killen i 3-reklamerna? Han sa typ; "Min starka sida som charmar kvinnor är mina middagar.." och sen öppnade jag kylskåpet och hittade ett paket med 'Singoalla', och sen vaknade jag. Intressant, borde detta betyda något..??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0