Söndag

God söndags-morgon!

Det har blåst som bara den hela natten, blåser fortfarande lite och är små gråa moln på himlen. Men det gör inte så mycket faktiskt. The Voice igår, var där med Sanna, LM och deras kompis Julia. Konserten var ju inte direkt den bästa, plus att det började regna, och mina skor är typ förstörda...helt dränkta!!!! Det intressantaste som hände var att jag kissa i en buske och en proppfull buss stannade precis bredvid den...liite pinsamt, men jag hade seriösa behov! Sen var det någon snubbe som ställde sej bakom mej och typ massera mitt as, haha...whata pervo!


den enda bild ja tog på hela kvällen...(;

Kommentarer
Postat av: sarah

jag var oxå där men jag stog längst framme

2009-08-17 @ 08:33:43
URL: http://www.sarahslifes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0