Lördag morning

Guten morgen!

Igår kväll gjorde jag klart heela min dumma matte! Vilken fantastisk fredagskväll eller hur? Nu är iaf den lilla skiten borta ur mitt liv (for now), så bara några andra små läxor kvar. Ush alltså! Jag längtar tills hela 9an är slut, när jag kan stå där på avslutningen och tänka "woow, I made it!". Då kommer jag vara stolt över lilla mej, riktigt stolt! Och då kan man börja köra sitt egna race mot framtiden. Visst är man djup såhär på morgonen? helt otroligt måste jag själv säga ;)

Sitter och kollar upp bibblans öppettider, måste låna en bok till svenskan annars kommer min lärare troligen att stycka upp mej i små bitar och hänga dom som prydnader i klassrummet. Något jag helst vill slippa! Så det blir att knalla ner till biblioteket och försöka se ut som man vet vart precis allting finns...hatar att se lost ut!

haha, kolla  vilken  härlig  bild  jag  hittade  på  mej  och  Sepideh  på  Jessikas  blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0