Måndag

God morgon!

Jag vet verkligen inte vad jag gör uppe så här tidigt, för det är tidigt för mej och jag känner verkligen trötthet...Men nu kommer jag endå aldrig kunna somna om, så jaja.

Idag ska "kvitto grejen" fixas. Från PRAOen, mat-kvitton och så (läs:man får faktiskt pengar från skolan om man gör det!). Men jag har räknat ut att det ska gå rätt fort så det får man väll hoppas på. Och om jag har riktiga powers igång, så gör jag mina 2 sista bajsiga svneksa loggar också, och då kan jag skrika; freedoom!!

Nu ska jag käka lite frulle, förutom trötthet så känner jag hunger!


Från igår


Mina brothers


Det är en ritual att ta lite ego-pics i farmors och farfars badrum XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0