Varför är allt boooring!!!!!!!

Vilket bra inlägg med tanken på det förra...lite motsattser... Har perkele boooring!! Så jag tänkte köra en lite lista här då ;)

Beskriv dej själv med 3 ord -  Knäpp, snäll, dålig humor..okej de blev 4..
Vad kan du inte leva utan? Min mobil, mitt lypsyl, mina friends och TH!
Dagens jobbiga? Att prova för många kläder..!!! Det är som en extrem sport...XD
Dagens lätta? äta mat, åka buss, prata..skratta.. (;
Vad var det sista du tänkte på innan du somna igår? Tom, Tom, Tom och återigen Tom...Kaulitz, alltså
Vad var den första låt du hörde idag? 1000 meere! :D
Vad ska du göra här näst? ja ni..kanske rösta lite?? :)
Vad är du glad för just nu? Det är fredag :)

En liten list i detta tråkiga nu, då... ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Phuhuhuhu, hon var där? Avundsjuk! Men det är tur att det "bara" var signering - hade de spelat och jag missat det så hade jag varit så arg på mig själv xD Någon dag SKA jag (och du) få autograf av mina Lieblings! Ska vi tumma på det? XD

2008-10-11 @ 14:30:39
URL: http://hannats.blogg.se/
Postat av: Ebba

"Vad var det sista du tänkte på innan du somna igår? Tom, Tom, Tom och återigen Tom...Kaulitz, alltså"

Haha, min vardag!:P

2008-10-12 @ 14:58:09
URL: http://klatsch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0