vad ska man skriva?

har så fruktansvärt tråkigt!!
Är inne på MSN och snakcar med Klara..den enda som är inne, så vad har man för val?? XP haha, näe jag skämta bara!
TÄnker faktiskt ta och switha till MTV och sega igenom hela musikinnehållet som dom kan ta och bjussa på denna förmiddag. Kanske blir det något jääjä, elelr typ nere i botten..vad vet jag?? nej, jag har ingen aning. Faktiskt inte. Vill nog inte veta innerst inne..
OKej, va fan snackar jag om!!?? Är det mitt snor som åker upp i min hjärna så jag tänker helt über skumt? jag vet inte..haha.

                                                            
                                                   sykat inlägg, sykad bild... :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaaa O_O Jag var ju på en open air, så det fanns liksom inget som kunde släckas ned och inte något skynke för heller xD Utan plötsligt kom de upp bara och alla blev som galna. Skriket. Wow. Och vad jag skrek själv. Haha, jag skrek så jag glömde att andas. Fast Bill åkte upp typ.. på en plattform bakom scenen xD Eller i bakdelen av scenen. De andra såg man gå in!! Eller okej, det gjorde jag inte. Bara när Gustav klättrade upp till trummorna och sen typ Georg nåt steg. Och sen tittade jag åt vänster och så stod Tom där. DÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖÖD. 4 månader </3

2008-10-14 @ 15:58:22
URL: http://hannats.blogg.se/
Postat av: Klara

ha ha, gullunge... xD

2008-10-14 @ 21:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0