Tisdag

Hellu hellu!

Jag är fortfarande en sjuk, blek snorig idiot!!! jag dör! Vaknade och kunde inte prata, fick inte fram ett endaste litet sound. Min hals va typ helt blockad! Så otroligt nasty. Nu kan jag iaf prata lite, fast det låter otroligt syk. Typ lite pipigt, haha.

Just nu lyssnar jag på Hilf mir fliegen så det känns iaf rätt så bra :) Och jag måste fortsätta med mitt SO-projekt också..det måste vara klart imorrn (om jag nu ska till skolan) så det är bäst att jag rappar upp takterna lite! Men det är faktiskt inte så jättemkt som är kvar. Bara typ avslutning och framsida, så det går väll fort. Bara jag vet vad man ska skriva på avslutining..(?) någon som vet!!?? haha...

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0