Söndag

God morgon!

Hoppas ni har vaknat och är lite glada och pigga små piggar! Jag är inte en piggis iaf. Jag är trött som in i, ni vet själva ordet som kommer här efter. Men det är inte lätt att sova när det jätteljust i rummet. Jag diggar inte det läget.
Nu mina vänner, ska jag iaf checka upp lite grejer som har gett mej ett stort och lyckligt hopp!!!
Och denna gång komemr det lyckas! Tredje gången gillt, vet ni ;)

Pussar och kramar!

edit: vad fasiken ahr hänt med stilen!!??? HALLÅ, när blev den så här fucking stor och fet!!??


Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj O-O

Stilen är stor och fet som du sa, och den går ÖVER nästa inlägg! ;O Och lite av texten syns inte alls. Weirdweirdweird.



Wir sterben niemals aus är underbar. Varenda ord är så sant! :') Förresten, det har snart gått 2 veckor!!! Info borde komma snart :D:D:D:D

2008-10-19 @ 15:05:39
URL: http://hannats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0