Söndag

God morgon!

Är sjuk... :(
Så jäkla sjuk. Ush! Kunde inte heller sova länge idag heller. Jag kan bara inte sova länge när jag är sjuk, det är jobbigt. Fattar ni, jobbigt att sova!!! Och då är det hemsk. Har så himla ont i halsen. Ni vet den där "klumpen" jag snacka om, den har verkligen växt på sej..haha, äckligt visst? Men nu ska jag sluta klaga! Ibland blir man sick och det är nada man kan göra åt saken...men det är endå blää..!!
Och nu måste jag göra mitt sabla SO-projekt också.

Puss och kram!!!

om ni nu vill ha mina sjuka pussar... ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, det som man har tummat på gäller alltid! Hihii ;p

Ärligt... jag längtar till nästa turnéee xD

2008-10-12 @ 16:54:58
URL: http://hannats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0