Onsdag

God morgon bloggen!

Hur är the läg med er idag? Jag har ett prima läge faktiskt. Är faktiskt typ ledig idag! Ska bara iväg på mitt utvecklingssamtal vid 11, och sen är jag free, free, freestyle! hha. Och samma sak gäller imorrn, ledig. Helt ledig då alltså eftersom jag har mitt samtla idag. Man kan inget annat änn att faktiskt säga haleluja till dom här dagarna, ;)
Efter samtalet ska jag typ åka och shoppa lite med min mamma. Hon har lovat att betala allt! (typ asså) Så ett sådant tillfälle tar man väll, eller hur? =)
Jag gör iaf de!

Ni får a en jättebra dag!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, är verkligen glad för hennes skull! :D Det hade varit underbart att vara på EMA... känner att jag verkligen skulle vilja åka nånstans och göra något. Helst typ fanparty.. men ärligt, det har gått över 2 veckor nu. Och killarna är i USA. Nej jag har verkligen inget emot USA, jag har varit jätteglad över deras framgångar där och fortsätter rösta för olika amerikanska priser. Men ett nytt album hade inte varit fel ;) DVD kmr ju iallfall! :D <3

2008-10-22 @ 19:22:15
URL: http://hannats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0