Onsdag

Hej hej lilla bloggen!

Jag kan tänka lite klarare idag. Mår lite bättre, fast jag har varit hemma även idag...tråk tråk tråååk!!! Och nu har Linnéa också blivigt sjuk, så hon va inte heller i skolan idag. Vad är det för sjukom som flyger omkring??
Iaf, så missade jag inte så mkt i skolan idag eftersom vi hade halvdag. Så de var bara två lektioner och sen finito. Så det var väll bra.

ja, har inte mkt att säga denna morgon/eftermiddag

adjökens! :)


              haha,,en oerhört het bild...-.-   det ryyker om den XD

Kommentarer
Postat av: Klara

haha ingen aning, jag tycker att det är asdumt! ;D tack! :D jag höll på att dö! Jag stod och stirrade på det där stället vars dom satt tills pappa frågade vad jag kollade på, och han suckade bara när jag med väldigt högtidlig röst förklarade att TH hade suttit där xD

2008-10-15 @ 17:45:52
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0