någon gång

Hejsan!

vilken härlig lördagskväll. Händer massa! Har så otroligt roligt, att jag vet inte vad! Alla är crazy och flummar runt, med dricka och pinnar i handen! NOT!!!! Allt är så otroligt tråkigt att jag dör! haha. Varför ska en lördagskväll få bli såhär? Tragiskt, det är helt enkelt tragiskt! Fast ska man vara helt ärlig så är jag också ganska trött..
Och vet ni, jag har börjat fundera ut hur min nya bloggdesign ska se ut!! :D Så någon ång ska jag ta tag i den! ;) Jag lovar! Måste byta ut mkt! Headern och profilbiden, allt är så ooold! så, snart ska ni se :D

   

Nu ska man dra sej tillbaka till detta fantastiska party party som pågår här då. Nä, det gör det inte och det vet ni redan, eftersom att man kan läsa när jag är mycket ironisk. Elelr det hoppas jag att man kan. För mycket jag säer/skriver är ironiskt. Jag är typ en helt ironisk människa! Ja, och nu börjar jag blajja massa skit igen, så mitt tips till mej själv just nur är att ta och shutta igen käften! Eller ska man säga shutta igen fingrarna?? haha, för det är ju dom som skriver.. XD haha, jag är lite mupp just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0