MTV

Tjena tjena!

Jag har inte pallat fixa ny bloggdesign..sorry..det är för jobbigt för mej, haha.
Sitter och glor MTV just nu, och har typ gjort det hela dagen. Inte så himla kul, nej...men men.. har faktiskt lust att gå in och typ önska lite TH låtar på "u wish" eller nåt. Seriöst, varför dissar svenska MTV typ TH?? Har ALDRIG sett någon TH video på svenska MTV någonsin! Eller jo, en gång, på TRL, men då visar dom inte ens hela låtar.. men jaja. Dom ahr iaf lovat oss att visa heeela vekan TH var med på TRL! Japp, det ser jag verkligen fram emot!! :D

edit: OMG!!! som att dom kan läsa mina tankar!!! TH var just med "monsoon" på "u wish" !!!!! :D

       

Kommentarer
Postat av: Klara

okej :D ohh jaa!! haha ja precis, show us that amazing body! ;D



det är så pissigt :(

2008-10-13 @ 15:06:00
URL: http://jagochklara.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, klockrent! :D



Imorgon vad det fyra månader sedan som jag såg TH live :/ För en månad sen befann jag mig på Skavsta flygplats och väntade på flyget till Düsseldorf! GAAAAH. Jag vill tillbaka.

Flög ni ned till Geneve?

2008-10-13 @ 16:23:07
URL: http://hannats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0