Måndag

God morgon!

Jag vet, det blev inga bilder igår. Jag fattade inte hur man gjorde och så pallade jag inte hålla på...förlåt för min lathet.
Vaknade typ nyss iaf av att någon från "3" (ni vet mobilgrejen) ringde. Och jag hade precis vaknat, jag vaknade av ringningen så jag va helt dum i huvet liksom...de va ett pinit samtal, me de gick bra tillslut..hehe.
Har tänkt att kolla på Schrie DVDn idag, jag känner mej laddad!! :D haha.

Puss!


         en regnbåge i kära, underbara Genf (genéve) efter regnet.. (:

Kommentarer
Postat av: klara

hahahaha :D haha har du varit lika efter som jag med den där förbannade schrei dvdn?jag köpte den för två veckor sen haha :P

2008-10-27 @ 13:02:27
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0