Måndag

Hej bloggen!

Hoppas ni mår bra idag, för det gör nicht Ich... :( Är jättesjuk och kan inte heller sova för det går inte att andas!!! Varför? Varför ska detta hända mej? haha, okej jag överdriver det väll litegrann. Men ingen gillar att vara sjuk. Eller okej, man slipper en skoldag, slipper gå upp tidigt, fast vad spelar de för roll när man ändå inte kan sova? Så, jag gillar inte läget om man säger så.
Men då kanske jag kan ta tag i min fula bloggdesign?? Ha tänkt lääänge att den måste ändras! Så jag kanske kan försöka börja lite med det. Ja, men då säger vi så då! Och så ska några röster slängas iväg. Men vad bra, pang på kritan... XD va nu de betyder..

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Japp, det var tvvå priser som dom kammade hem!

Tack! Jag har precis fått ny design och är supernöjd! Det blir så mycket roligare att blogga om man har en snygg blogg!

Kramar!<3

2008-10-13 @ 14:30:50
URL: http://www.klatsch.blogg.seblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0