lite skarrit

Hej hej!

Jag har kryat på mej lite grann, och om man har tur så är jag helt ready för skolan imorrn! Med engelska prov..som jag faktiskt inte vet vad man behöver plugga på, så jag har alltså inte pluggat på det. Men det går väll som smort endå?? Man hoppas iaf :)
Måste också berätta en läskig grej som nyss hände. Jag skulle ut med hunden, och precis när vi kom fram till en liten "skog" typ några träd i en klump, men när det är mörk så blir det typ lite skogsigt XD iaf, så börja han skälla asmkt! Och typ dra i kopplet och försöka kuta in till "något" bland träden. Och sen så tystna han och jag skulle försöka kolla läget, men jag hörde eller såg nada och sen börja han skälla lite dampigt igen, och då kuta jag som fan hem...XD haha. Vilken spännande berättelse såhär på kvällen ;)


Kommentarer
Postat av: lina

sv: ja dom är underbara

2008-10-16 @ 20:30:50
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0