Kaka

Min mamma har bakat en lite kaka :) haha. Gott eller vaad??
asså jag ahr en feeling av att jag typ kommer bli ett stort bamsigt fetto när jag blir stor...asså hur mycket kan min kropp egentligen trycka i sej?? Jag borde faktiskt vara ett fetto nu om man tänker på hur mycket jag äter varje dag, och har gjort dom senaste åren, haha. Men det verkar inte hända så mycket, så det är ju bra! :D haha.
Va bara tvungen att ta upp det visst är jag tråkig??

DH idag då! Yes! Spänningen stiger ;)

                       va skönt de va när de va sommar :)

                                  haha, Jag och Sanna :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaa precis! Precis innan de ropar upp vem som har vunnit.. det är fan dödande x_X Nervositeten liksom. Ååååh. Hihiiiiii. Kommer sitta och dö :'D



Min kompis ska till EMA :o är så glad för hennes skull, men önskar att jag kunde följa med ^^ Men det är ganska omöjligt för: 1. min ålder 2. mina föräldrar känner inte henne och jag får inte åka med någon som de inte vet vem det är 3. min ekonomi XD

2008-10-21 @ 21:28:49
URL: http://hannats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0