Hungrig liten tjej..

haha, nä jag är väll inte liten?? haha. Men hungirg, japp I am.

Okej, detta inlägg kommer inte handla om min hunger, kom bara inte på någon bättre rubrik (som vanligt alltså). Jag sitter här med en handflata osm har blivgt brun av en röd penna!!
Tänk inga tankar när jag säger brun XD, haha. Nej men jag hade skrivit lite "hjälp" grejer till ett lab-prov imorrn, och nu har den röda färgen fått en skarrig brun färg. Jessika, vad har du för pennor?? (;

Och har ni spanat in den nya TH-boken som finns att köpa? Är det inte sexigt värre! Dock bara på tyska än så länge, men hett är det iaf, hehe..
Och på tal om TH så röstar ni väll fortfarande till EMA? :) Ja, men såklart ni gör!


och på tal om något helt annat nu då. Kolla va många blad det ligger på marken! Man vet aldrig vad som kan finnas under dom...kanske lite maskar..som man då trampar på...splashar dom...okej, förlååt!

                                      kolla, Tuffe "smälter" ju typ in.. x)
         

Kommentarer
Postat av: Klara

haha ja , tom is fishing for girls ;)

2008-10-21 @ 16:25:30
URL: http://jagochklara.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du har fixat headern, du har fixat headern, du har fixat headern... sjunga

Och eeeh. Splashande maskar? HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH x'D Ärligt talat. Fräscht XD



Jag vet! Jag är också på partyhumör. Eller just nu är jag mest peppad på att ringa min kompis och säga att de har kommit ut med infon... skrika lite i telefonen och dampa och typ veta att man kan åka :O Eller att hon ringer mig och säger samma sak... Iiiih.

2008-10-21 @ 17:01:38
URL: http://hannats.blogg.se/
Postat av: Leonita & Egzona

Haha, gullig vovve! :)

2008-10-21 @ 17:33:02
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0