Hemma

Todiloo!

Nu har jag kommit hem ifrån stanrundan. Sitter med pappas laptop, så jag ska försöka ladda upp lite bilder i smyg utan att han märker..haha. Men det blir inte just nu, men snart ska ni se!
Jag och Sanna har ju då varit i stan och shakat till dom härliga indianerna utanför Åhléns. Är dom inte underbara! Jo, såklart dom är! Mina nästa idoler vettni ;)
Sen tog vi en liten fika på Wayne's och blev typ fetton efteråt, så det så..hehe.
Nu ska jag försöka ladda upp lite pics då!

Huggar och buggar!!

Kommentarer
Postat av: klara

haha genau genau, i det här fallet så kollar man inte ens på prislappen! ;)

2008-10-26 @ 20:55:27
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0