Fredag

Hejsan bloggen!

Är allt bra med er??
Jag mår jättebra!!! Det är fredag, jag har shoppat nya jeans med en Sanna och en Atosa och jäää, det är fredag!
Och vet ni vad jag har gjort..jag har läst en bok!! Kan ni fatta, JAG!!! Men okej, det är våran svenska-bok, men jag läste över det man skulle...är jag störd eller vad? När började jag gilla böcker...? maaah, jag börjar bli orolig för mej själv.. :/ hehe.

Jag och Sanna i "höööga" byxor...tänk om man hade köpt dom..faktiskt rätt
snygga...men men... ;)



Kommentarer
Postat av: ATOSISEN

OMG! driver du.. ja sa ju att du skulle lätt köpa de. du e ju fan fin i allt! me seriöst, så fort det blir lite extra cash kan man ju alltid ta en sväng förbi.. XD hahaha

LAAV YAH BITCH <3<3

2008-10-10 @ 23:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0