Bengans is tha shit!!

Hej gummor och kanske gubbar..?? haha

wiie, jag har varit i stan i dag. Inne på Åhléns, och de va ju inte så speciellt, så det skiter vi i..haha. Men ärligt talat, när man går in på Bengans som egentligen är en helt vanlig skivbutik, då...då...får man typ hjärtattack...! När man ser placet där dom fyra killarna satt den 12 juni 2007..(tror jag de va?) Då händer det någonting! Bengans is tha shit! Punkt slut mina vänner! ;) haha. Dom har ju också satt upp bilder fårn signeringen på väggarna, och det är helt otroligt! :D
Iaf så köpte jag "Schrei live DVD".
Måste ta och titta på den snart!

Nu är det iaf kanske time att åka och hyra någon film? Hörde nog min kusse snacka lite om sånna planer, så sure det kan man väll göra då, hehe. Får se vad det blir för något, om det nu blir något (;

                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0