TOrsdag

HEjsan!

Jag har inte varit så aktiv på update fronten idag, inte. Mar precis kommit hem fårn stan med Sanna. Vi hittade en TH-tidning och några TH-pins..hehe. Vilken TH shopping va? (;
Det regnar och vädret är verkligen sugigt upp i...ni får själva sätta in ett passande ord där...
Iaf. Matteprov idag. Jag tror iaf att jag komemr få godkänt. Eller, det är väll det jag hoppas. Och vi hade även musiktest! Det var någon rytm övning. Och min lärare kom faktiskt fram till mej och sa att jag hade gjort dom tre första styckena (de va dom enda jag gjorde) perfekt! :D Fattar ni! Det finns ett ämne jag faktiskt har talang i, och det är musik. Jag är stolt!
Och sen idag istan, så blev jag och Sanna fotade för typ filmfestivalen. De va lite skojjigt ;)

Nu ska jag kolla om det är något TH-TV avsnitt idag..hoppas!!! Och sen blir det plugg, och senare återkomemr jag!

Pussar!

Kommentarer
Postat av: klara

ja helt klart! :D ja, vi har talang vi ;) och hur sad är det inte att nästa vecka är det årets sista TH TV avsnitt? jag lever ju för torsdagarna!

2008-11-13 @ 18:12:29
URL: http://jagochklara.blogg.se/
Postat av: klara

JAG MED! :D jag orkar inte vänta till den 5.e december!

2008-11-13 @ 18:13:55
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0