Söndag

Hej bloggen!

Idag ska lilla jag färga håret. Vilket jädra tjat om mitt hår, men aja.
Idag är det ju fan-party dagen...och ooh!!! När jag var ute idag så tänkte jag; "tänk om jag varit där, knallat runt på Hamburgs gator istället för gamla tråkiga Viksjö och säkert haft den bästa dagen i mitt liv". Men nu är det ju ite så. Jah är verkligena avis på alla som har fått chansen att åka dit! Men ni får ha det så kul! Iaf alla svenskar, visa TH att vi älskar dom!!! :D

Snart ska jag käka lite och sen så blir det plugg. Jag vet att jag ine komemr klara ett moment i franskan, det där fula verb grejen, Passé composse, det suger! Jag fattar det inte...men 1 IG på bara en grej, det kan jag faktiskt klara av...

Puss på er!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0