Söndag

Helue bloggen!

Idag ahr jag varit i stan med min kusin, hennes mami och min farmor, hehe. Guess what, vi har sett på...teater! Va pinit. Men aja, hade ändå inget annat att göra, förutom lite läxor..men jag pallade inte göra dom så, ja.
Och asså shiat vad helgen går fort! Jag har inte hunnit sova ut någonting!
Fast igår så vaknade jag av att någon, antagligen min pappa spelade...TH (ja, helt rätt!!) på högsta volym. Snacka om jag blev förvånad, men glad....ja!! :D

(hoppas nu att detta inlägg går att posta!)

och, haha. Detta är jag hos mina kusiner igår..pinsamt... x)


Kommentarer
Postat av: klara

haha jag det är så jävla bra! först att han säger OUR istället för your och sen desk istället för dad :D HHAHAHA

2008-11-09 @ 20:12:55
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0